15 Ocak 2011 Cumartesi

Kimdir bu Laura Hermosillo!!!!!


Arkadaki fon tanıdık, püsküüüütü çayda eritenlerden ressam olanının bir resmi. Ama size resim tanıdık gelmediyse bile ortam yine de tanıdık gelmiştir, burası elbette facebook...
Fakat tuhaf olan hata mesajı.
Facebook zaman zaman verdigi bu error mesajı ile ekrana miskin miskin bakan gözlere hareket geitiriyor.
Zira "dumur" denen eylem kendisini en iyi gözlerde ifade eder :)
Bi bilen merci olarak google'a danışıldığında ise "yok böyle bir şahıs" modunda bir durumla karşılaşıyorsunuz.
Böylesine etkileyici bir şekilde uçuk virüsünü hatırlatan bir isim ziyan olmasın.
Bu ismi ilham perime veriyorum.
Var mı itirazı olan?

3 yorum:

  1. aşağıdaki seçereklerden doğru olanı işaretleyiniz:
    a)benim resim hata veriyo
    b)benim resim başka birinin sayfasında gözüküyo
    c)bu kişi google da bulunmuyo
    d)hiçbiri
    e)ben de seni zeki sanırdım

    YanıtlaSil
  2. kaan hocanın lanetine ugradık. onsuz bir platform acarsak boyle olur iste :)
    uzun bir yorum yazdım, defalarca denedim gitmedi, sonunda yazımı sildi bu alcak blogger yaaa :((

    YanıtlaSil
  3. walla bu isim bizdeki "ali özdemir" türü isimlerden galiba... "Laura Hermosillo" yazıp face te arattığınızda bakılamayacak kadar çok sonuç yani kişi geliyor... birisi çok beğenip senin resmini sayfasına almış olabilir bence :-))

    YanıtlaSil