17 Ocak 2011 Pazartesi

Huzurlarınızda Woody Allen!

  • Arkadaşlar oturmuş bisküvi yiyordum,tam o sırada ruhumun bedenimi terk edip telefon etmeye gittiğini hissettim.
  • Ve İshak 'ı aldı ve belli bir yöne götürdü ve onu kurban etmeye hazırlandı, ancak son anda Tanrı İbrahimin elini tuttu ve dedi ki :"Böyle bir şeyi nasıl yaparsın?" Ve İbrahim dedi ki "Ama siz demiştiniz ki..." "ne dediğimi boş ver" dedi tanrı."önüne çıkan her saçma sapan fikri dinler misin sen? "Ve İbrahim çok utandı. "şeyy...tabi dinlemem"  "ben sana şaka olsun diye İshak'ı kurban et diyorum, sen hemen koşturuyorsun"  Ve tanrı "inanmıyorum,espriden hiç anlamıyorsun"diye gürledi. "Ama biricik oğlumu size sunmak istemem, sizi ne kadar sevdiğimi göstermez mi?"  Ve tanrı dedi ki "bu bazı kimselerin rezonansta olan ve iyi modüle edilmiş bir sesin vereceği her emre ne kadar eşşekçe de olsa uyacaklarını kanıtlar.
  • Ne olurdu tanrı bana varlığına dair bariz bir işaret gönderseydi...Örneğin,bir isviçre bankasına benim için yüklüce bir para yatırmak gibi.
  • New York Üniversitesi'nden birinci sınıftayken atıldım. Metafizik sınavında kopya çektiğim için. Yanımdaki çocuğun ruhuna bakıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder